3 Ocak 2010 Pazar

Ey Türk Gençliği !

Sana görev vermiştim;
Koru Cumhuriyeti;
Her durumda demiştim…umarım unutmadın…
Birgün, bağımsızlık ve Cumhuriyetin düşerse dara;
Ne beni, nede bana benzer birini ara…
İzle beni; ben nasıl düştümse yola;
Çareni kendin yarat;
Önce kendine sor, sonra millette ara..
"Çaresizim!" deme sakın…. çaresiz değilsiniz…
Ç a r e; s i z s i n i z !…
B i l i y o r u m …Toplum sağır;
Yüklendiğin görev ağır;
Hele bu günlerde işin zor, çok da ağırl.
F a r k ı n d a y ı m… Sabrın taşıyor!…
Ülkendeki hain sayısı, kontenjanı aşıyor
Unutma…; görev senin,sende şimdi bu sancak;
Bu sancak; senden sonrakine; kusurzuz ulaşacak…
Anamızsa bu toprak; namussa bu vatan,
Görev devri bitmeyecek;
Sonsuza dek sürecek!…
Şunu bil!…
Hiç bir durum, benimkinden çok daha kötü değil..
Yeterki, "sol memenin altındaki cevher kararmasın"
Yeterki umut, bu gençlikten mahrum kalmasın
Gün gelirde; gerekirse yine bir 19 Mayıs;korkuyu yen; kuşkuyu at!..
"Söz konusu Vatan'sa gayrisi teferruat!.."
Bu nedenle;
Mazeret kabul etmem. bağımsızlık adına
Durma gel.. hemen şimdi,
Sen de katıl bağımsızlık safına.
"Özgürlük, bağımsızlık benim karakterimdir."
Eğer uymuyorsa bu kalıp senin yapına;
Helal etmem hakkımı;
El pençe divan durup gelme kapıma!…
Dahilde ve hariçte; zafere ulaşırsa
Kötülük sahipleri;
İçinde bulunduğun şartı-şurtu düşünme,
Özgürlüğün uğruna, durma!.. atıl ileri..
Desem ki.. Daha beteri; Düşman girdi yurduna,
Orduların dağıldı, kaleler düştü bir bir…
İş başında olanlar, aymaz, sapkın da olur,
Hatta, daha kötüsü, hayınlık bile yapar,
Üç beş dolar uğruna, vatanı da satarsa….
Ateş sarar her yanı,
Fakirlik sarar halkı.. Yüreklere kor düşer…
D e k i! …Daha umut yitmedi
Terketmedi sevda..
"Kararmadı sol memenin altındaki cevahir."
Deme ki bitti herşey!…Çaresiz durum yoktur!…
Çare uzakta değil,
Damarlarında akan, asil kanda mevcuttur!…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder